onsdag 14. oktober 2009

Coffee in the morning...

Det er ikke så ofte jeg drikker kaffe egentlig...
Her i huset går det mest i te!


Men skal jeg først drikke kaffe så gjør jeg det med en skikkelig sterk espresso! Det er noe med den kjappe slurken med kremete skum på toppen!


For flere år siden fikk jeg en Nespresso maskin av min bedre halvdel og jeg er strålende fornøyd!
Nespresso har en kundeservice ut av en annen verden - et halvt år etter at jeg mottok maskinen ringte de meg: bare for å spørre om det gikk bra? Ingen baktanker med salg eller noen ting... Fantastisk!
Hvem er det som gidder sånt i dag??


Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Vi har en Nespresso-maskin vi også. En som kalles Le Cube. Vi er strålende fornøyd, har hatt den i 2 år og den funker som fjell. Vi kjøper våre kapsler på nettet og trakter oss en deilig kopp kaffe hver morgen. Jeg tør nesten påstå at det ikke finnes bedre.

    Marit

    SvarSlett
  2. Mmmm..jaaaa...coffee in the morning. Sluurp.
    Du har en meget interessant blogg.

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Tina Maria - det var hyggelig sagt :)

    SvarSlett
  4. :) vi har miele kaffemaskin og er superfornøyd med nespresso :) kaffen blir også fantastisk god!!!

    gratulerer med vell overstått navnedag :O) kjempefine bilder og pynt :) den engelen er nydelig!!!

    Håper at dere får ei kjempefin helg :)

    stor klem fra Lisa

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord