mandag 28. juni 2010

Når livet er tøft


Noen dager er vanskelige mens andre skulle man ønske at ingen ende tar.

Har funnet noen ordtak som jeg syntes kanskje kan være oppmuntrende når ting går litt trått...



-Husk at ethvert eiketre en gang var en liten nøtt som nektet å gi seg-



-Evig solskinn skaper ørken -
-arabisk ordtak-



-Den som tar problemene på forskudd opplever dem to ganger-
-B. Porteus-



-Smil og få venner.
Furt og få rynker.
Vær ikke redd for litt motstand.
Husk det er motvind som får en drage til å fly høyt.-



Ha en fin dag videre!



3 kommentarer:

  1. Flotte ordtak - flere av dem hadde jeg aldri hørt!

    SvarSlett
  2. Hei! Så fine ordtak og visdomsord! Liker sånne veldig godt. De skaper litt ettertanke:)

    Flott blogg du har! Her skal jeg jammen komme innom igjen:)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  3. Flotte ordtak:)

    Jeg holder til i Østfold, ja:) Midt i mellom Moss, Sarpsborg og Askim. 20 minutter til hver by.
    Bor du i fylket, du og?

    Ha en strålende dag, hvor enn du er;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord