torsdag 1. juli 2010

Tanker , drømmer og planer

Om sommeren kjenner jeg at inspirasjonen kommer krypende litt lettere enn når det er kaldt ute. Mange tanker, mange planer og mange drømmer...

Det blir spennende å se hvor mye vi får gjort i sommer.
De siste årene har vi gjort mye med huset... og bedre skal det bli.
Mange klager over at det er så mye å gjøre når man har hus - og at man aldri blir ferdig. Jeg syntes det er kjempe deilig å alltid ha noe å pusle med.

På kveldene etter at lilletulla har lagt seg får blomstene rundt på tomta litt etterlengtet vann. Bedene blir av og til luket og plenen blir kanskje klippet.
Noen ganger har man maleprosjekter å fullføre og noen ganger kan man bare lene seg tilbake og nyte lukta av nyslått gress og synet av sommerblomster i full spring.

Hvilke prosjekter holder du på med om dagen?



2 kommentarer:

  1. Hei, igjen:)
    Jeg syns også inspirasjon og ikke minst iveren til å få gjort ting kommer nå om sommeren:) Bilen har måtte flytte ut av garasjen for der maler jeg møbler hele sommeren!

    Inne syr jeg og pusler med andre små og store prosjekter.

    Det store prosjektene denne sommeren er å male huset... Jeg er sikker på at det blir dritkjedelig og ser ikke fram til jobben. Men resultatet er jeg sikker på at blir bra!

    Morsomt at du jobber i den bygda du jobber, for det er akkurat der jeg bor;)

    SvarSlett
  2. Jeg glemte å fortelle hvor bruktbutikken ligger. Den ligger på Sperrebotn i Våler, følg 115 videre nedover mot Moss. Når du kommer til Våk skal du svinge inn til høyre. Så følger du veien til ett kryss, der kjører du rett over. Kjør over humpene, sving til høyre og så til venstre der det er naturlig;) Så ligger låven med brukthandelen rett foran deg:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord