lørdag 15. august 2009

Dagens innkjøp

I dag dukket jammen meg solen opp i trøndelag!

Dagens første tur ut var i grunn litt dårlig timet... Jeg var ute av hotelldøren kl 0900 (sånn er det med små morgenfugler...) og ingenting hadde åpnet enda... Kanskje like greit, ellers er jeg redd det hadde blitt en dyr runde...

Skal ikke skryte på meg noe, fikk brukt litt penger etterhvert da:

Er i det kreative hjørnet i dag: stoffene over skal bli til et lappeteppe i gave til noen *hysj*. Det nederste blomstrete er egentlig grønt, mens det øverste blomstrete er blått (mobil bilder er ikke akkurat speilrefleks). Tror så og si alle er Tilda stoffer - kjøpt på Panduro Hobby i fjordgata 50 (Trondheim).
Jeg fant også Husfliden i samme området. Jeg hadde egentlig ingen planer om å kjøpe noe her, men endte opp med nydelig garn i merinoull i artige farger. Dette skal bli sokker til julegaver i år.

For meg er man ikke på ferie uten å ha godt lesestoff: snoket innom en narvesen på veien tilbake til hotellet og fant meg et par blader som skal nytes i dobbeltsengen mens lillemor sover sin andre formiddagslur ved siden av meg. Det er godt med ferie!!


Ha en fin lørdag!


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så nydelige stoffer du har kjøpt :-D Høsten er nydelig, og har mer eller mindre "vokst" opp på fjellet! Elsker den årstiden spesielt på fjellet, da fargene er så nydelig!

    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Så her er jenten på hotell og nyter livet altså:o)
    Jammen godt du fikk brukt litt penger da!!
    søte stoffer og flott garn....da har du litt å holde på med utover!!
    Kos deg og nyt "luksuslivet"

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord