mandag 10. august 2009

Noen tips?

Jeg har funnet noen trekasser og lurer fælt på hva jeg skal bruke de til...?



Har kanskje, muligens litt lyst til å male ihvertfall èn hvit - og ha den stående på kjøkkenbenken med krydderurter og norgesglass oppi...? Men er det kanskje dumt å "ødelegge" de? Er det først malt hvitt så er det vanskelig å få det tilbake til sånn det var...?



Men på den andre siden så er de jo like fine som de er...? Bortsett fra at det står skrevet noen tall med sprittusj på den ene kortsiden på den ene kassen.




Har du noen ide om hva jeg kan gjøre? Trenger virkelig noen objektive meninger!

Alle tips mottas med stor glede!

5 kommentarer:

  1. Hei! Så kjekt at du er med i trekningen :)

    RÅLEKRE kasser! IKKE mal dem - de er superflotte slik de er! Du kan sette hjul på dem, og bruke de som lekekasser eller bladkasser i stuen! Bruke dem som blomsterkasser f.eks. Men IKKE mal dem, de var rålekre slik de var! Hvor får du tak i slike?? Jeg er misunnelig!!!! :-)

    SvarSlett
  2. Jeg ville ikke ha malt dem. Hva med å oppbevare kokebøker i en av dem?

    Fin blogg du har!:)

    SvarSlett
  3. jeg ville heller ikke malt dem. Jeg har en på trappa med en lykt inni og meg blomster på toppen. Den står selvølgelig..

    Det er mange ting du kan bruke dem til! Du er heldig!

    SvarSlett
  4. kjempefine kasser til alt mulig :))

    Flott blogg du har !!

    Men skulel gjerne fulgt deg, har du ikke lagt til følgere?? :)

    SvarSlett
  5. Jeg ville heller ikke ha malt de. Bruk de , som noen nevnte over her, lykt inni og blomt på...
    Jeanette:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord