torsdag 9. juli 2009

Gull og grønne skoger

I huset vårt er stort sett fargene i alle nyanser av brunt. Det høres kanskje mørkt ut men vi har blandet hele fargespekteret fra helt lyst til ganske så mørkt.

I stuen er det meste i gull, brunt, sort og eik. Gulvet, spisestuebordet og andre møbler er i eik mens spisestuestolene, sofaene og reclineren er i brunt skinn. Tre av de fire veggene er lyse (jeg mener fargen heter cappuccino). Den siste veggen har tapet i mørk brunt og gull. Bilder av dette vil komme senere.

Under ser du mine favoritt lysestaker. Lysene (selvfølgelig i gull) er brent godt ned, men når de er tente lyser de godt opp og fargespillet på veggen blir ganske fint.




Til og med mine første sko har gulldetaljer. De er (eller var var) i skinn, hvite, og med gullkant øverst og med gullruter foran på vristen. De står utstilt i bokhyllen som min kjære samboer har snekret. Bokhyllen er hvit og fyller hele den ene lyse veggen med små firkantede rutehyller.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord