onsdag 15. juli 2009

På oppdrag - nye prosjekter

Fikk i dag i oppdrag av ei venninne å strikke og tove presskaffekannevarmer. Hodet satte umiddelbart i gang med tankeprosessen og jeg lurer fælt på hva jeg skal velge av farger osv. Har veldig lyst til å henge på et skilt hvor det står "Martines kaffe" som kan henge på. Tok en tur innom nærmeste Panduro hobby butikk og fant litt forskjellig. Legger ut bilde så snart jeg får startet produksjonen.

Min mor har også dessuten flyttet inn på hytta for sommeren. Den er laftet i treverk innvendig og trenger virkelig et tak med kosten. Jeg er litt for utålmodig til å ta en så stor hytte alene, men har tatt på meg oppdraget å gjøre om uteboden til et familierom til min kjære og vår baby, slik at vi kan ha vårt eget krypinn når vi er der. Legger ut bilder så snart vi setter i gang. Tiltakslysten er stor og jeg gleder meg!

Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord