lørdag 18. juli 2009

Prosjekt A ferdig!

Den tidligere omtalte bokstaven A er ferdig malt og dekorert,
og henger nå på stolpen rett innenfor inngangsdøren i huset vårt.



Lavendelen er hentet fra krukker og bed ute og henger til tørk og skal brukes til julegaver
(ja, jeg vet - men det er aldri for tidlig!).

Knaggene er kjøpt hos Mosaic (her).



Nå dufter hele kjøkkenet av lavendel og det gir skikkelig sommerfølelse!!


Lavendelen som ikke fikk plass på veggen står i et glass.


Ellers begynner andre småprosjekter smått å bli ferdig også. Men det kommer alltids nye ideer, og listen over ting å gjøre blir stadig lengre...

Fikk en mail av min mormor i dag (hun er faktisk 70 år og mestrer både pc og mobil imponerende bra) - hun skal pusse opp og lurte på om vi barn- og barnebarna hadde lyst på noe av det hun skal kvitte seg med. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe et speil men det er så himla dyrt. Så nå benyttet jeg sjansen og kaprer hennes gamle. Det passer garantert ikke inn her så da får jeg vel ta frem penselen igjen da! Veldig leit det der, hehe!

Egentlig så syntes jeg følelsen av å være så inspirert, og ha masse å ta seg til, er ganske deilig. Ihvertfall når jeg ikke stresser med å gjøre det - men heller koser meg med prosessen.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord