lørdag 18. juli 2009

Maleprosjekter ferdig!

I går kveld tok mannen i huset og jeg skikkelig tak, og bråbestemte oss for å endelig beise gulvet på den nye verandaen. Sånt skal visst males vått-i-vått, så jeg startet mens mannen malte andre strøket etter meg. I og med at min rygg ikke vil fungere lenger (24 år og skiveutgliding - fysj!) så måtte vi bytte om så han løp foran med første strøk og jeg krabbet etter med det andre. Hehe, må ha vært litt av et syn. Men det ble steike bra da, følelsen av å endelig ha gjort det er kanskje aller best!





Det stod forøvrig på spannet at man ikke skal male når det er meldt regn dagen etter (ja, det stod det faktisk!). Jeg skjønner ikke helt den - det burde jo stå omvendt for værmeldingene har vel en tendens til å sjelden stemme...? Hehe!




Ellers i dag har vi vært og siklet på seng (med Svane madrasser til 48tusen kroner *gurimalla*) og kjøpt maling til både veranda og familierommet på hytta. Har også vært så heldig å få en haug med hobbybøker av min gode venninne - bokbutikksjefen. Så nå er det bare å la helgen komme og sette i gang!

God helg!

2 kommentarer:

  1. Du er så flink, Linda! Jeg er stolt av deg!
    Mens jeg ligger og sover, jobber du. Flink pike! :P

    SvarSlett
  2. Hei og takk for tips til stell av hagemøblene.
    Nå har jeg kjøpt grov papir til slipemaskinen og skal igang igjen med slipingen. Jeg fikk ikke helt frem treverket forrige gang, for fint papir.

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord