onsdag 15. juli 2009

Se hva jeg fant!

I dag var jeg innom butikken Albertines verden her i byen. Jeg har lest i mang en interiør blogg at alle elsker Green Gate. Og nå skjønner jeg hvorfor. Det er ikke så lett å forestille seg hvordan produktene deres er når man bare ser de på bilder. Men til min store begeistring fant jeg nå ut at Albertines verden selger nettopp Green Gate produkter. Så moro!

Albertines verden tilbyr brudepar å legge ut ønskelister. Her i gården ser det ut som det kan bli lenge til noe bryllup (selv om jeg håper) så da får jeg vel heller ha en alternativ plan og ønske meg gavekort der. Anbefaler alle å ta en tur innom butikken hvis du er i nærheten - hvis ikke så har de jo både fine nettsider og blogg.

Foto: Green Gate

Foto: Green Gate

Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord