torsdag 9. juli 2009

Til ære

Min avdøde far hadde et svakt punkt for gamle ting. Han vokste opp- og bodde på et småbruk (som min onkel nå har overatt), som i gamle dager hadde både hester, høner, kalkuner, potet åker og det ene med det andre. Dette inspirerte han til å ha flere av gårdens gamle ting stående fremme i stuene.

Jeg arvet blant annet denne vesken som står oppå det ene treskapet som også er arvet. Skapet er pusset på, døren er skjev, men det er mange små detaljer med mye historie - og jeg elsker det! Stuen min er også preget av pappas historie.


Veggen bak er forøvrig tapetsert med brun og gull tapet. Litt vågalt for min bedre halvdel men mange av våre besøkende har gitt uttrykk for at de liker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord