mandag 13. juli 2009

Inspirasjon

Nå har jeg i flere dager lest blogg etter blogg etter blogg etter blogg. Og nå er jeg så inspirert at jeg må starte mitt eget lille prosjekt.

Det er terrassen på baksiden av huset som er den utvalgte, og som skal få en aldri så liten make over. For det syntes jeg den trenger. I utgangspunktet var huset vårt gult mens karmene og resten av staffasjen var grønt (ikke akkurat up to date...). Nå er det i ferd med å bli lysegrått og myyye mer delikat.

Her har du et par før bilder. Jeg gleder meg til å vise frem resten etterhvert som det blir ferdig!



3 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentar. Det kommer nok flere bilder fra terassen, men nå er det ferie, og hagen må også bli ferdig, så etterhvert. Koselig blogg, likte godt væsken du har arvet. Nydelige hunder, det må være fælt å levere hunden tilbake for utdanning. Tenkte å prøve dette for noen år siden, men kom til at man blir altfor glad i disse småtassene, så å levere den tilbake, nei, det hadde jeg ikke klart. Malte også huset i år fra gult til lysgrått, herlig forandring. Ha en fin dag, kos deg, klem fra meg.

    SvarSlett
  2. TAkk for hyggelig kommentar:)
    Eg er spent på korleis det blir på terrassen din.

    Anita

    SvarSlett
  3. Tusen takk!
    Eg gler meg til å bli heilt ferdig:)

    Du skulle sett meg i aksjon, eg trur alt er so enkelt og går på ein liten smell stadig vekk. Men ein kan jo ikkje anna enn å smile:)

    Ps... det er kjæresten som har rota vekk den pistolen, det er eg heilt sikker på!

    Anita

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord