søndag 27. september 2009

Bord dekk deg! Hjelp meg??

I stedet for dåp har vi valgt å ha navnefest for vår lille prinsesse.
Den skal finne sted andre uken i oktober og jeg er godt i gang med planleggingen.


Men så var det dette med bord dekkingen...


Er det noe man MÅ ha med? Som jeg ikke har tenkt på? De første skoene er vanlig å ha på konformasjonsbordet, men hun har jo ikke fått sko enda...


Bortsett fra lys, servise, bestikk, servietter, blomster og andre 'nødvendigheter'...

... hva skal jeg ha på bordet?
Har DU noen forslag?

5 kommentarer:

  1. Det er ingenting man "må" ha på bordet under en navnefest. Men jeg syns det er hyggelig med noen bilder av barnet, de forandrer seg jo så fort når de er babyer. Vi hadde bilde av babyen på bordkortene på en av våre navnefester.
    Håper dere får en fin fest!

    SvarSlett
  2. Noen gode tips har jeg dessverre ikke, stikker bare innom for å ønske deg en fortsatt fin søndag :0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Vi hadde og navnfest! En utrolig hyggelig seremoni.. Har ikke bilder fra bordet her nå for pcn tok med se de i kræsjet.. men vi brukte en rosa løpergreie på de hvite dukene.. kjøpt på bohus... er en rull med en slags fiber greier... helt håplkøst å forklare men det blir utrolig dekorativt!!

    SvarSlett
  4. Huff, det er vanskeleg med borddekking...
    Har dessverre ingen tips til deg, men er innom for å takke for at du er med på konkurransen min!
    Bloggen din er så koseleg:)
    Ha ei flott veke og lukke til med planlegginga av namnefest!

    SvarSlett
  5. Fin blogg!;-)
    Jeg ville også gjerne ha lagt ut bilder på bordet - hva med å laminere dem med rød/rosa bakgrunn - hjerteform?
    Lykke til med navnefesten!
    Hilsen L;-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord