onsdag 30. september 2009

Stoffavhengig?

Ja, det tror jeg at jeg er!

Var på bruktmarked i helgen som var, og måtte kikke litt ekstra etter noen gode stoffer - og fant et babysengetøy med disse søte englene på.



Vet ikke om jeg skal bruke det til sengetøy - eller sy det om til noe annet?

Hva syntes du?


Jeg lar det ligge fremme til inspirasjon - plutselig får jeg den perfekte ideen!

Ellers begynner stoff samlingen å bli stor.
Har du noen ideer om hva dette kan brukes til - så fyr løs!

Ha en fortsatt fin dag!


5 kommentarer:

  1. Så kjekt med så mye stoff!!! jeg har akkurat begynt å sy og har ikke mer enn det jeg bruker, men begynner jammen i meg å bli stoffavhengig jeg og:P

    SvarSlett
  2. SV: Ja, vi MÅ ta bilder sammen! Driver forresten å lager armbånd til deg, meg og Marie ^^
    Og ja, såklart kan du være med på konkurransen! Må bare finne ut AKKURAT hva det skal være konkurranse om.. :P

    SvarSlett
  3. Stikker innom for å ønske deg god helg.
    Hva du skal sy? Ett lekkert lappe sengteppe eller en pute til en liten jente/gutt.
    Gode store puter til å kunne sitte på er også flott.
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Jeg måtte bli voksen før jeg ble stoff-avhengig jeg. Men denne sommeren har jeg virkelig gått av henglsene selv, spesielt etter at Stoff & Stil kom til Trondheim. For hvilket utvalg!! Jeg syr puter jeg. Men du har kanskje nok av de? Ellers planlegger jeg små julegaver, har noen ideet i hodet.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. SV: Oslo ER skummelt.. Hvertfall om kvelden..

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord