tirsdag 1. september 2009

Og vinneren er...

I dag er det første september!
Litt trist at nå er det virkelig høst...


Men det gjør ikke noe - for nå skal vi trekke vinneren av min lille giveaway!


Lilletulla overvåket og så til at alt gikk rettferdig og etter planen...

Og vinneren ble...



MI-RACHEL! *klapper i hendene*

Jeg syntes alltid det er så koselig når andre trekker trøstepremier også...

Så det gjør jeg og!

Og trøstepremiene går til...


M,
Therese med bloggen Huset med de rare i (digger navnet!!) og


Hipp hurra og gratulerer!
Må takke alle som ble med - det var veldig artig!
Send meg en mail (goldajunior@hotmail.com) med adresser så er gavene plutselig hos dere!

Mange klemmer fra

7 kommentarer:

  1. hæ?
    nå ble overrasket!
    men så gøy da!!
    jippi!

    SvarSlett
  2. wæææææææ- Så snill du er!!! Jeg har aldri vunnet noe som helst før i hele min leve tid og fryder meg stort over trøstepremie her nå:) ( tar en liten dans på gulvet:P) Morro at du liker navnet på bloggen min og;)

    SvarSlett
  3. Dette var jammen gøy! har sendt deg mail:)
    ble såå glad!!

    tusen tusen takk!!

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerene!
    Ha ei fin helg:
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for hyggelig hilsen og link her på den flotte blogen din!!!

    Gratulerer til de heldige vinnerne!! Ser at du har hatt en giveaway også?! Desverre rakk jeg visst ikke å delta i den, men neste gang kanskje?!

    Vil ønske deg en strålende ny uke!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  6. Vad kul att du skriver några rader så att jag kan hitta till dig..det är så kul att läsa om er alla.
    kram Lotta

    SvarSlett
  7. takk for kommentar i bloggen min!! og likte godt løsningen om hundeforet. skulle ønske jeg hadde et helt skap til det også:( hmm... får tenke ut noe glupt:P

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord