onsdag 23. september 2009

Et fargerikt fellesskap

Jeg er en stor tilhenger av den hvite trenden som er innen interiørverdenen i dag. Stort sett er alle bloggerne jeg leser jevnlig, preget av dette.

Men jeg har personlig et lite behov for noen fargeklatter her og der...

De øverste bildene er av telysholdere jeg kjøpte da jeg bodde i Trondheim. På bildet over ser du et leketog som lilletulla fikk av sin mormor for litt siden.

Og frokosten blir virkelig ikke den samme uten å spise av disse tallerkene fra Ikea. De var forøvrig latterlig billige!!

Jeg sier som Mewkid (en utrolig fargeglad blogger):
"Livet er for kort til å være grått!"

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Sv: Takk for det! Åjoda, helt vanlig og billig speilrefleks:> Hehe, det er såklart greit! Jeg er sikkert ikke den som fant på den setninga.

    SvarSlett
  2. jeg har og en haug med fargeklatter rundt om kring og har virklig ikke et mål om å bli heeelt hvit:P Koselig med litt farger her og der:) Og de ikea bollene og askjettene har vi også et drøss av til Thea:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord