søndag 13. september 2009

Total makeover!

Jeg har tidligere (se her) skrevet om huset vi har kjøpt for å leie ut.
Leiligheten i første etasje trengte en seriøs makeover - og nå er vi endelig ferdige!!
Vi har malt alle vegger i stuer og soverom lyse.
Kjøkkenet fikk panelplater i samme farge - i tillegg til helt ny innredning.

Her får du før- og etter bildene!

Slik så det ut i prospektet:
Ikke så verst, men med forskjellig innredning, finurlige løsninger, slitne skuffer og ulike håndtak

Så rev vi ut innredningen -og noen av flisene:

Litt forskjellige farger bak innredningen - både på gulv og vegger:



ETTER:


Jeg er så stolt!!


Her er det plass til kjøleskap og/ eller kjøkkenbord :

Plass til komfyren:

Alt er i hvitt, caffe latte eller grått:


Det er nesten så jeg kunne tenkt meg å bo her selv!

Leiligheten HAR sååå store muligheter!

Hva syntes du?

4 kommentarer:

  1. så flink du er! ble jo knallfint!:) mye mer innbydende enn før:) de som flytter inn der er heldige.

    ha en fortsatt god søndagskveld og ønsker deg en fin uke:)

    klemmer fra karianne

    SvarSlett
  2. wow det ble virkelig knallfint!! Så rent og nydelig!!! Der kunne jeg godt bodd!!

    SvarSlett
  3. Bra jobba! det blei knallfint.
    Slapp av og kos deg litt nå da.
    >Ønsker deg ei fin uke.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  4. Så flott! Og for en forskjell! Elsker slike før/etter bilder :0) Skjønner godt at du har lyst til å bo der selv, det kunne jeg også tenkt meg!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord