torsdag 10. september 2009

Vi håper på tørr snor!

Sola skinner, himmelen er helt blå og nok en formiddag er blitt tilbragt utenfor Albertines verden (se her) med et par kopper te og godt selskap.


Plutselig fikk vi se denne (se bildet under) i vinduet og jeg måtte bare ha den! Ikke så verst pris heller (79,-)!
Har siklet på den lenge, men har bare funnet den på svensk eller dansk.
Jeg vurderte til og med å lage min egen...


Hipp hurra og heia Norge!
Håper snora holder seg tørr og loddrett en god stund til!

Ha en fin solskinnsdag!

3 kommentarer:

  1. heisann!!

    tusen tusen takk for flott gave fra deg!! det var virkelig gavmildt! lys er så koselig nå når høstmørket faller på:)

    ha en riktig god helg:) klem fra Lillan

    SvarSlett
  2. så fin den var!!! dritkul!! Og jeg og håper den holder seg slik den er nå:P

    SvarSlett
  3. tuuusen takk for kjempe fin gave i posten fra deg!
    veldig pene ting!
    skal se om jeg får tatt bilde av det en gang og legge det ut på bloggen.
    ønsker deg en fin fin helg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord