torsdag 17. september 2009

Det gode livet

Jeg har alltid vært en tilhenger av å tenke positivt. Selv om ting er vanskelige rundt meg så prøver jeg alt jeg kan å se de positive tingene. Selv de små tingene øker livskvaliteten - og jeg tror virkelig på at det er viktig å nyte øyeblikkene - de små smilene, et vennlig klapp på skulderen, gode klemmer, flørtende blikk...


For meg så gjør dette dagene mine bedre:


- å se at min lille skatt har det bra og smiler til verden


- å kunne få lov til å være kreativ og utfolde meg


- at samboeren min forteller meg at han er glad i meg


- å tenne lys




- en varm og deilig kopp te


- å skravle med familie og gode venner, enten det er i to minutter eller i flere timer



- og ikke minst: ekstra pynt på brødskiva



Nyt dagen og ta vare på de gode øyeblikkene!



Bildene er fra min stue

1 kommentar:

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord