onsdag 9. september 2009

Høstbrød

Nå som høsten stadig nærmer seg blir jeg veldig inspirert til å gjøre inne-ting. Jeg har tidligere skrevet om håndarbeid, men nå er jeg også i gang med baking for å fylle opp fryseren litt til det blir kaldt og man har mindre energi til å slave over grytene.

Jeg kom over denne herlige focaccia oppskriften på denne bloggen, og måtte bare prøve meg! Den er super enkel og jeg klarte det!!
Har fryst ned 5-6 passende posjonsbiter i hver pose slik at de bare kan tas opp like før det skal serveres med gryteretter, kveldskos eller deilige supper.

Anbefales!
Ha en fin høstkveld!

2 kommentarer:

  1. nam det så godt ut!!! I dag kom det pakke i posten til meg!!! Tusen hjertlig takk!! Alt var så fint helt ned til innpakkingen!! Og for en trøstepremie da!! wow!! Tusen hjertlig takk skal du ha!!!

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk! ^^ Nå skal jeg en tur til tante Gro på fredag, så da får jeg hjelp ^^Og du må kjenne på det stoffet. Det er kjempe deilig! ^^

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord