mandag 31. august 2009

Her har du meg!

Ser det er mange rundt omkring som oppfordrer hverandre til å fortelle 10 ting om seg selv.

Jeg hiver meg på bølgen og tar utfordringen etter å ha lest den artige bloggen til Anna:

1. Jeg er (altfor) glad i å skjemme bort andre, kanskje spesielt søstrene mine og samboern.

2. Jeg er mamma, men har ikke helt skjønt det selv. Identifiserer meg ikke med begrepet "mamma", selvom jeg ville gjort alt i hele verden for vår lille tulle, Amalie Johanne.




3. Selv om jeg elsker å gå hjemme, sove lenge og leve det late livet så gleder jeg meg til å begynne å jobbe igjen.

4. Jeg er fullstendig TV slave, og har et litt for godt forhold til pc og internett.

5. Jeg elsker håndarbeid, strikking, hekling, sying.

6. Livet ville ikke vært det samme uten minst 3 kopper te om dagen!

(ehm... begynner å bli vanskelig det her...)


7. Trening er deilig - etter at man har fullført det og ligger nydusjet med god samvittighet på sofaen.


8. Jeg har en ganske sterk arbeidsmoral.


9. Jeg ville gjort mer for andre enn for meg selv.


10. Er umåtelig positiv i de fleste situasjoner!



Sånn! Er ikke bare-bare å fortelle så mye om seg selv...

Jeg sender utfordringen min videre til DEG!

Kom igjen, det er mange som gjerne vil lese om nettopp deg!


Og ha en fin dag videre :)


4 kommentarer:

  1. Yes, så bra :) Jeg er og tv-slave … men må surfe på nett samtidig som jeg ser på tv!

    SvarSlett
  2. Kjekt å lese litt om deg;)
    Jeg har fått den av 3 stykker så litt om meg kommer sånn plutselig;)
    Nå er det baking på gang;)
    Ha en fin kveld videre;)

    SvarSlett
  3. Kjekt å lese litt om deg!!! Og herlig bilde av lille søta<3

    SvarSlett
  4. Artig å lese disse tingene!!
    Så skjønn liten jente du har!!
    Kos deg:o)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord