torsdag 6. august 2009

En perfekt morgen

Lilletulla var flink i sine første måneder til å sove litt utover morgenen, men det har det jammen blitt en slutt på! Nå er hun våken og strålende fornøyd rundt klokken 0700. Det kunne for all del vært verre så jeg klager ikke. Jeg har hennes seng ved siden av min og nesten hver morgen når jeg våkner ligger hun på magen og gliser stoooort når jeg åpner øynene *smelt*.



En normal morgen for oss består av å først stå opp - eller tusle ut på kjøkkenet i det minimale - og lage en flaske melk til lilletulla og en kopp te til meg. Dette inntas i sengen sammen med lokalavisens spennende nyheter. Når den er fordøyd fisker vi opp den bærbare pc'en fra gulvet (der jeg la den kvelden før - må jo oppdatere meg på interiørblogger jevnlig!) og sjekker blogglisten for hva som er nytt (avhengig nei?).




Deretter har lilletulla og jeg lange dype samtaler (som bare vi forstår) og masse tulling og turning før vi står opp, skifter bleie og slapper helt av.

I dag var også en sånn dag. Men i dag har solen funnet ut at den skal komme på besøk også. Så i dag nytes dagens andre tekopp ute på plattingen foran huset. Jeg har til og med unnet meg det siste nummeret av bladet Bonytt - med mye nydelig inspirasjon!




Så nå kan dagen med flaskekoking, støvsuging, støvtørking, klesvask og middagslaging bare komme!

Ha en strålende dag!


4 kommentarer:

  1. For en søt beskrivelse av en morgenstund med din lille tulle - bare helt herligt !!!!

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en riktig trivelig morgen.

    SvarSlett
  3. Hei
    Takk skal du ha:-) Fin morgenstund...
    Ha en fin kveld
    Kristin

    SvarSlett
  4. ååå, for en herlig morgen :) kos dere i dag!!! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord