mandag 10. august 2009

Sliten ikea stol - før og etter!

Litt lenger ned, på venstre siden her på bloggen, så har jeg (mest for min egen del da) en ønske- to-do-liste. Greit å stadig bli minnet på ting jeg skulla ha gjort her (med fæle bilder), i stedet for å ha de gule lappene jeg skriver sånt ned på liggende rundt over alt.

Denne stolen har ligget på listen, men nå kan jeg endelig ta den vekk *glis*. Alt som er gjort er så bra!! Her har du altså før bildet:


Og voila:


Sånn ble det etter! Det gir et helt annet inntrykk når det ser litt 'årntli' ut!


Jeg sprayet de enkelt og greit en solskinnsdag med litt svart interiørspray jeg hadde liggende.

Forøvrig så har vi kommet kjempe langt på huset/ leiligheten vi pusser opp. Det blir såååå bra. Har bare å male bittelitt og legge gulvbelegg på kjøkkenet igjen så er vi ferdig! Skal opp og ta litt bilder snart - gleder meg til å vise frem!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord