fredag 14. august 2009

Hotell inspirasjon

Hjelpes meg... Nå er det snart 1000 treff på bloggen min gitt... Kjempe gøy!! Så til alle dere som titter innom: tusen takk for besøket, hyggelig at du fant meg! Legg gjerne igjen et hint om at du var her - ofte tar jeg en titt inn til de som legger igjen linker til egne blogger osv.!

Nå har lilletulla og jeg tatt ferie og plassert herren på fisketur i gokk mens vi koser oss på hotell i min gamle studieby - Trondheim! Vi kom sent i går kveld og har i dag vært på besøk hos ei god venninne. Da vi kom hjem derfra trillet jeg en tur med barnevogna for å sjekke åpningstider og planlegge litt hvor jeg skal gå i morgen... Det bøtter ned i store mengder ute, så vi skal kose oss med å kikke innom i ALLE interiørbutikkene vi finner!

foto: lånt her

Jeg har også blitt litt facinert av hotellet jeg bor på. Det er ikke sånn super - kjempe stilig, interiørmessig, men det er de små løsningene man kan ha med seg i bakhodet. Denne for eksempel:


Smart å ha alt hengende og klart! Med stikkontakten inni skapet! Kunsten ligger i detaljene!

Dette er også noe å ta med seg:

Har man ikke et gigantisk sengeteppe tilgjengelig så er det ikke noe i veien for å legge et teppe el nederst på sengen. Effektfullt og stilig! Matcher sengetøyet og teppet er det enda bedre!

Jeg ble også litt facinert av disse lampene:


Topp og bunn sitter fast i samme lampen. Ikke sånn kjempe interiør -stilig, men ganske så praktisk! Den nederste lille lampen gir ganske fint lys. I bakgrunnen ser du sengegavelen. Fargerik og fin - det er lys bak, så når det ellers er mørkt i rommet lyser det opp i både gult og grønt og blått... Hadde kanskje ikke laget meg sånn hjemme, men interiørarkiteten her hadde det sikkert gøy!

Med dette ønsker jeg alle en riktig god helg!


1 kommentar:

  1. Heiaaa:) Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja den lappen jeg fikk i går varmet veldig så nå henger den på kjøleskapet slik at jeg kan se den hver dag. Burde jo nesten vært rammet inn jo...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord