lørdag 1. august 2009

Jeg vil ha mer sommer

Da var det første august allerede...

I og med at jeg har mammaperm har jeg forsåvidt hatt "ferie" siden desember!
*noe som også betyr at jeg skal begynne jobbe om ikke så lenge - ææææ*
Men jeg håper endelig ikke at sommeren er over for denne gang?

Greit nok at det har vært et heidundranes regn- og tordnevær den siste tiden - men det hører vel sommeren til?

Har også kastet de fleste sommerblomstene åt skogen i dag... Men det betyr vel ikke at det ikke vil komme mer sol?





Nei, jeg sier som Karna i Karnas hus: jeg skal tviholde på sommeren i minst en hel mnd til (...)!

Fortsatt god helg!


1 kommentar:

  1. Skummelt med første august..men..Helt enig! Skal tviholde på sommeren hele august:)

    Fortsatt god helg, takk for koselig kommentar på bloggen min:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord