torsdag 27. august 2009

Strikk en sokk!

Nå merker jeg på kroppen at høsten kommer...

Det kribler i fingrene og garninnkjøpet øker og øker. Så nå har jeg altså dratt frem strikkepinnene og er godt i gang.




Jeg har alltid hatt lyst til å strikke sokker - det er jo noe alle har bruk for! Men tålmodigheten strekker ikke alltid lenger enn til babysokker (det går jo litt raskere). Men nå som engasjementet er på topp har jeg rukket å strikke et par ung-dame sokker (bittelitt for små til meg). På pinnene i skrivende stund er det et par til ei lita frøken (ca str 2-4 år).



Det er utrolig hvor mye mer lysten man blir bare man får boltre seg i litt friske farger.



Janomen har også kommet frem fra mørket og støvet. Den er blitt flittig brukt til de materialene jeg kjøpte meg i Trondheim (se tidligere innlegg). Gleder meg til å vise slutt resultatet!

Ha en fortsatt koselig torsdag!
PS! Minner nok en gang om min giveaway!
5 dager igjen til trekning!

2 kommentarer:

  1. åÅÅ nå ble jeg misunnelig her!! Elsker raggsokker, men kan virkelig ikke strikke. Klarer ikke legge opp masker engang så det sier vel sitt:P Tidligere har mormor strikket til oss, men nå strikker hun så hardt at de nesten er umulige å få på seg :P Vil jo ikke si det til henne selvfølgelig, derfor tar vi pent i mot en haug med harde sokker:P Tror hun har begynt å ta de maskinen og for de er virkelig harde altså:P Ikke greit å bli gammel:P

    SvarSlett
  2. Ja det er rart med det, lysten til å gjøre håndarbeid kommmer liksom snikende med høsten! Nydelige farger du har valgt :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord