tirsdag 4. august 2009

Kjøkkenskap - før og etter

I dag har jeg og lilletulla vært oppe i nye huset (se forrige innlegg) og skrudd sammen kjøkkenskapene som gutta kjøpte på Ikea i går.

Vel... Lilletulla sovnet i vogna så jeg gjorde vel det meste selv. Men godt med litt selskap, hehe!

Hun sov så lenge at jeg rakk å skru sammen 6 skap og i tillegg male litt på kjøkkenet. Vi rev egentlig ut all innredning der - utenom disse skapene ved vinduet. Det hadde blitt vanskelig med listene i taket osv så vi lot disse være.

Her ser du det venstre skapet før maling:


Det høyre skapet etter maling:
Ikke så verst det? Har stor tro på at dette blir bra!!

Her ser du altså et malt- og et umalt skap. Resten av kjøkkenet ser ikke veldig bra ut akkurat nå. Vi skal skru opp hvit smart-panel på veggene.
Gleder meg til å vise frem etter-bildene når vi blir ferdige!!
Ha en fortsatt fin dag!

5 kommentarer:

  1. Heihei!
    Så koselig med nye bekjentskap :-) Gleder meg til å se det ferdig kjøkkenet :-) Skal si du er en rezer på å skru sammen skap - 6 stykk mens lille sover.. hvor lenge sover hun da, montro ?? :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Linda! Lenge siden sist. Jeg kom over bloggen din og ble sittende å lese litt. Morsomt :) Hvor er det du holder til nå? Flyttet fra Trondheim? Gratulerer med lille også. Hun er kjempe søt!

    Håper ellers alt er bra med deg.

    Klem Ida (fra psykologistudiet)

    SvarSlett
  3. Dette kjøkkene kommer til å bli kjempefint.
    Gleder meg til å se forsettelsen.

    Ha en herlig onsdag!

    SvarSlett
  4. Takk for veldig fine tilbakemeldinger:-) Setter stor pris på det.
    Nei, har ikke macro-linse, hvis det er det du mener... Men har linse som slipper inn mye lys,slik at jeg ofte unngår å bruke blitz. Kan også justere blenderen, slik at jeg får spesielle effekter når jeg tar bilder på nært hold.
    Ha en fin kveld
    Kristin

    SvarSlett
  5. Så gøy med oppussing av nytt hus :)
    Hyggelig at du besøkte bloggen min og ble med i konkurransen.
    Klem *

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord