tirsdag 11. august 2009

Å male - eller å ikke male?

Tusen takk for responen jeg fikk på kassene i går!



Det blir til at jeg ikke maler kassene (er jo egentlig helt enig når jeg tenker over det)...



Har plassert en kasse på kjøkkenet og en i stua.

Den på kjøkkenet satte jeg et par norgesglass og en grønn plante oppi og, den i stua vil romme alt av interiørblader og bøker som ellers flyter rundt.

Fint og praktisk! Fantastisk!!

Ellers går jeg med store planer om å pusse opp kjøkkenet igjen (det tar jo aldri slutt...)! Jeg vil ha en annen farge (noe a la cafe latte som er i stuen - som altså er rommet ved siden av kjøkkenet) på veggene og heltre benkeplate i eik, i stedet for den grå, kjedelige (billige) vi har nå. Planen er også å bytte ut to av skapene nærmest utgangsdøra med lave underskap/ skuffer og legge benkeplate og litt puter oppå slik at det blir en fin benk til å ta på seg skoene på. Målet kan være å fullføre prosjektet før jeg begynner å jobbe igjen i november... Så var det bare å finne ut om man skal prioritere ferie eller oppussing da? Hmm...

2 kommentarer:

  1. Bra du ikke malte de ja !! de er jo sååå dekorative !!! Er jo det som er sjarmerende med skriften og det gamle treverket:) !!

    Kjempeflott ble det med de tingene oppi, flink du er :)

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  2. Hei

    Første gang jeg titter innom bloggen din, men må si meg enig med flere - bra du ikke malte kassene.

    De er flotte slik de er - og så fint det ble med blomst og glass oppi... Bra tips jeg tar med meg videre.
    Har 2 gamle trekasser som jeg skal ta opp fra kjelleren og ta i bruk - og ja - hvorfor ikke ha blomster oppi den ene ;o)

    Fin blogg. ønsker deg en fin kveld videre.

    Mvh
    Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord