fredag 28. august 2009

Varme i kulden

Jeg fikk for en stund siden en bestilling på en strikket- og tovet kaffepresskannevarmer. Så jeg strikket i vei og tovet med grønnsåpe. Men det ble ikke helt som jeg ville...

Da jeg var på Panduro i Trondheim i ferien, så jeg noen fine stykker med filt. Jeg kjøpte med meg et par lapper i ulike farger - og skulle egentlig lage hjerter til å henge i vinduet til jul.
Men hvorfor ikke ombestemme seg? Så da var det frem med Janomen og sy i stedet.
Både eierens- og hennes samboern navn begynner på M. Så da ble det bokstavene M N M (kortversjonen av "M and M" - skjønner?).
Det hele består av et rektangelstykke med borrelås på kortsidene - som rekker rundt kanna. Og et kvadratisk stykke (se under) som har borrelås på baksiden og fester rektangelet på hver sin kortside.
Veldig enkelt og kanskje ikke så proft, men vi får håpe hun liker den og at kaffen holder seg varm!

Hva synes du?

5 kommentarer:

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord