torsdag 20. august 2009

GIVEAWAY: En hyllest til deg!

Dagens innlegg har jeg bestemt meg for at skal være en hyllest til alle mine medbloggere! Jeg er så imponert over alt dere får til og blir super inspirert hver eneste dag.



Stort sett så har mange av innleggene i bloggeverden den siste tiden vært inspirert av at vi savner sommeren og at vi ikke vil at den skal være over. Og jeg skal ikke si meg helt uenig.

Men i dag fikk Silje-sin blogg meg faktisk til å glede meg litt til høsten også! Hun viser noen nydelige bilder av både lyng, blåbærplanter og epler som virkelig bør tittes på!

På grunn av dette så vil jeg gjerne hylle dere ved å arrangere en aldri så liten giveaway!

Eneste kriteriet for å få være med er å legge deg til som følger! Gaven vil bli tilpasset litt etter hvem som vinner og trekningen vil skje tirsdag 1.september.

Så til alle dere der ute: tusen takk for at dere tar dere tid til å blogge - og dele tanker, problemer, inspirasjon og ideer med meg (og andre). Blomstene over er til dere!

Ha en fortsatt strålende dag!

8 kommentarer:

  1. herved følger jeg deg ;)
    så kjekt med giveaway;)

    SvarSlett
  2. Så snill du var som ga meg beskjed om giveaway:) nå følger jeg deg, og det med glede:)

    Takk for hyggelig hilsen

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  3. jeg er med :-) er følger nå..
    For en koselig blogg du har, og headeren din ble kjempekul.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  4. Så snill du er:) Jeg er med:)Og følger. Kjempe koselig blogg:)

    SvarSlett
  5. hei...
    blir med og legger meg til..
    klem edda

    SvarSlett
  6. Følger deg allerede jeg;)
    Klart jeg vil være med, så spennende;)
    Natta Fra Maja

    SvarSlett
  7. Hei

    Nydelig blogg, legger meg gjerne til som følger.

    Linker også jeg ;o)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord