fredag 21. august 2009

Hva syntes du?

Jeg har vært så misunnelig på alle som har så lekre headere på bloggene sine!


Så nå tok jeg saken i egne hender og lagde meg en selv. Googlet litt og fant denne veiledningen! Veldig enkelt forklart. Når jeg klarer det så klarer garantert du det og!
Eneste jeg måtte bruke litt tid på var å laste ned en gratis 30 dagers prøve av photoshop også var det bare å sette i gang! Syntes ikke det ble så ille?

Hva syntes du?

PS! minner om min giveaway! Trykk på bildet til høyre!

7 kommentarer:

  1. Er det sånn at du kan legge bilder oppå hverandre liksom ??

    Skulle jeg gjerne kunnet å !! Kjempefin heading :)

    SvarSlett
  2. den ble jammen meg helt - nydelig!!!! :)
    så flink du har vært!

    Tusen takk for hilsen til jr :)

    SvarSlett
  3. Headeren var nydelig!
    Jeg skal ha meg en ny header også, kan ikke ha bilde av hagen jeg ikke bor i lenger syns jeg. Men har ingen ide om hva jeg vil ha så det får komme når ideen detter ned i hodet på meg;)
    God helg fra Maja

    SvarSlett
  4. hei igjen :) jeg har akkurat ordnet meg 3-kollonersblogg :) men, vet ikke hvordan jeg får fjernet firkantene rundt kollonene og overskrifta? :) har du tips? :)

    SvarSlett
  5. Jeg synes den var helt nydelig!!! Trenger en header selv, men aner virkelig ikke hva jeg skal ta bilde av:P Alt til sin tid:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tips og link, prøvd meg jeg men fikk jeg det til...neida...må øve meg mye med i photoshop....alle lager de vakreste ting, jeg får ikke til en skitt.....sukk...

    SvarSlett
  7. Heisan. Liftgardinene begynner på 479,00.
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen noen ord